خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

طرح امین در مدارس مازندران گسترش یابد

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۱۸۱

استاندار مازندران با اشاره به اجرای طرح امین و حضور طلاب در مدارس بر لزوم بهره‌مندی از طلاب آموزش‌دیده و آسیب‌شناسی پیش از اجرای طرح و گسترش آن با توجه به ظرفیت‌های استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، احمد حسین زادگان در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران بابیان در سال‌های اخیر در تصمیم‌گیری‌ها، اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش مدنظر قرار می‌گیرد، گفت: مهم این است برای نهادینه کردن امور تربیتی در نسلی که در همه‌ی بخش‌های جامعه حضور دارد، آموزش و پرورش یک نهاد اصلی است.

وی با تأکید بر اینکه کار فرهنگی و تربیتی به خصوص در دو دهه اخیر در میان کودکان و نوجوانان از اهمیت بیشتری برخوردار شده است، علت آن را هجمه مخالفان نظام به صورت آرام و خاموش در میان این نسل برشمرد که با کوچک شمردن اقدامات انقلاب در تمامی حوزه‌ها قصد مورد هدف قرار دادن اعتقادات این نسل رادارند.

استاندار مازندران گفت: متأسفانه به دلیل اختلافات سلایق سیاسی و برداشت‌های متعدد، اولین کاری که صورت می‌گیرد خطای جناح مقابل و زیر سؤال بردن دستاوردهای رقیب است که آن‌قدر تقلیل داده می‌شود که دیده نشود. درنتیجه با نسلی روبرو هستیم که فکر می‌کند ما عقب هستیم. درحالی‌که دستاوردهایی که در حوزه‌های اقتصادی، نظامی و رفاهی رخ‌داده با عملکرد نظام طاغوت قابل‌مقایسه نیست.

وی بابیان اینکه نتوانسته‌ایم واقعیت‌های دینی و اعتقادی را به نسل نوجوان و جوان به درستی منتقل کنیم، تأکید کرد که ضعف‌ها نیز در کنار نقاط قوت نیز صادقانه اعلام شود و ادامه داد: احتیاج به یک خیزش روشنگری در کشور داریم که بخشی از آن همین همکاری آموزش و پرورش و حوزه است که نیاز به هم‌افزایی آموزش و پرورش و حوزه علمیه است.

حسین زادگان با اشاره به اجرای طرح امین و حضور طلاب در مدارس بر لزوم بهره‌مندی از طلاب آموزش‌دیده و آسیب‌شناسی پیش از اجرای طرح تأکید کرد و افزود: ازآنجایی‌که به دلیل شیوع کرونا امکان حضوری دانش‌آموزان در فضای مجازی وجود ندارد، تولید محتوا در اجرای این طرح در شبکه شاد با توجه به پرسش‌های ذهن نوجوانان بسیار مهم است تا پیام‌ها اثربخش باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز