خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس‌راه استان خبر داد ؛

ادامه اجرای محدودیت‌های ترافیکی کرونایی در مازندران تا فردا

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۳۱۵

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: خروج خودرو‌هایی با پلاک مازندران در مبادی خروجی و خودروهای غیربومی استان‌های دارای محدودیت در جاده‌های کندوان، کیاسر، هراز و سوادکوه تا جمعه‌شب ممنوع است.

سرهنگ علیرضا قدمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا بابیان اینکه از زمان اجرای محدودیت‌های کرونایی تردد خودروها در راه‌های مواصلاتی مازندران کاهش چشمگیری یافته است، گفت: این طرح که از ظهر روز دوشنبه در پی شیوع کرونا آغاز شد تا ساعت ۲۴ روز جمعه ادامه دارد.

 وی افزود: در این طرح از خروج خودرو‌های با پلاک مازندران در مبادی خروجی جاده‌های کندوان، کیاسر، هراز و سوادکوه جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: هیچ خودرویی با پلاک بومی مازندران حق خروج از این استان را ندارد و خودروهای غیربومی استان‌های دارای محدودیت نیز حق ورود به استان نخواهند داشت.

وی ادامه داد : برای اعمال محدودیت تردد، پلیس‌راه در ۴ ایستگاه شامل کندوان، کیاسر، هراز و سوادکوه مستقر است.

 سرهنگ قدمی افزود: همه راه‌های مازندران اکنون باز، تردد عادی و روان و سطح جاده‌ها نیز خشک است.

وی گفت: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز پنجشنبه ۱۵ آبان و همچنین از ساعت ۶ روز جمعه ۱۶ آبان تا ساعت ۲ بامداد روز بعد در محور هراز ممنوع است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز