خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران عنوان کرد:

اتمام پروژه مسکن مهر و تسریع در پروژه طرح اقدام ملی مسکن

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۸۹۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران: زمین ساخت ۲هزار و ۸۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در مازندران تامین شده است. ‎

به گزارش خبرنگار ایلنا،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، در جلسه سرمایه‌گذاری حوزه مسکن استان مازندران با تاکید بر اینکه تا به این لحظه زمین ساخت ۲هزار و ۸۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در مازندران تامین شده است، افزود: عملیاتی‌کردن طرح اقدام ملی مسکن نیاز به همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان دارد.

وی با بیان اینکه افزایش تولید و عرضه مسکن هدف دولت است، افزود: اتمام پروژه مسکن مهر و تسریع در پروژه اقدام ملی مسکن اولویت استان است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به برنامه‌ دولت برای ساخت ۲هزار واحد مسکن محرومین در مازندران، افزود: شهرداری‌ها صدور پروانه ساخت پروژه‌های حوزه مسکن را تسریع بخشند.

رازجویان با بیان اینکه طبق توافق وزارت راه و شهرسازی با وزارتخانه‌های دیگر، زمین‌های پروژه طرح اقدام ملی مسکن شناسایی شده است، افزود: عدم تامین زمین نمی‌تواند بهانه تاخیر در اجرای این طرح باشد.

وی با بیان اینکه اشتباهات پروژه مسکن مهر نباید در طرح اقدام ملی مسکن تکرار شود، افزود: اکثر افرادی که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند جز قشر متوسط و ضعیف جامعه هستند لذا تاخیر در اجرای این طرح باعث زیان به این افراد و بیت‌المال می‌شود. 

رازجویان تصریح کرد: تسریع در عملیاتی‌کردن پروژه اقدام ملی مسکن نیاز به همکاری تمام دستگاه‌های خدمات رسان دارد و کم‌کاری در این موضوع مهم پذیرفتنی نخواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز