خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

ثبت یک‌میلیون و 250 هزار تماس با پلیس 110 مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۷۱۳

فرمانده انتظامی استان مازندران در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان ساری، گفت: در شش ماهه نخست امسال بیش از یک‌میلیون و 250 هزار تماس با پلیس 110 در استان به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سردار مرتضی میرزایی امروز در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان ساری ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های معنوی نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران و مردم ولایتمدار استان در راستای تعامل و همکاری با پلیس در برقراری نظم و امنیت، گفت: این حمایت‌ها پشتوانه‌ای برای ناجا است.

وی با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی استان مازندران در طول 40 سال انقلاب، 615 شهید، 12 هزار جانباز و 190 نفر آزاد را در راستای برقراری نظم و امنیت در نظام اسلامی تقدیم انقلاب کرد، افزود: هفته نیروی انتظامی با شعار باهم برای امنیت و سلامت نام‌گذاری شده که این دو مؤلفه مکمل یکدیگر هستند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، امنیت و سلامت را ثمره تلاش و زحمات همه عزیزانی دانست که در این عرصه فعالیت می‌کنند.

سردار میرزایی، گفت: ایران اسلامی در منطقه‌ای از جهان که دور آن را آتش و جنگ‌افروزی فراگرفته با هدایت و رهنمودهای رهبری همچون نگینی در دنیا می‌درخشد و این‌یک هدایت الهی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران بابیان اینکه ما سربازان ولایت تمام‌قد در خدمت نظام و رهبری هستیم، افزود: تمام تلاش ما این است تا منویات رهبری معظم انقلاب را به منصه ظهور برسانیم که در این مسیر مردم همواره یاری گر ما بوده و هستند.

سردار میرزایی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه در شش‌ماهه نخست امسال بیش از یک‌میلیون و 250 هزار تماس با پلیس 110 به ثبت رسیده است، افزود: 360 هزار تماس منجر به عملیات پلیسی شده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در حوزه عفاف و حجاب و برخورد با مظاهر علنی فساد با اجرای طرح ناظر و طرح تابستانه اقدامات مؤثری در سطح استان داشته‌ایم.

سردار میرزایی همچنین از مقابله با اراذل‌واوباش و مقابله با سارقان در طرح‌های عملیاتی پلیس خبر داد افزود: در حوزه کشفیات جرائم شاهد افزایش 30 درصدی کشفیات هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران و امام‌جمعه شهرستان ساری نیز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به هفته نیروی انتظامی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد.

وی با اشاره به مراسم وداع و تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای خانطومان در سطح استان از برقراری نظم و امنیت این مراسم نیز قدردانی کرد و افزود: برجسته‌ترین مصداق خدمتگزاری؛ حفظ نظم و امنیت و مقابله با عوامل ناامنی در جامعه است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز