خبرگزاری کار ایران

امام جمعه ساری:

تحریف خطر جدی است؛ نباید در برابر تحریف‌ها ساکت ماند

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۶۵۷

امام جمعه ساری با تاکید بر اینکه تحریف خطر جدی است، گفت: جریان انقلابی باید پویا وزنده باشد و تحریف‌ها را برملا کند، نباید برابر این تحریف‌ها ساکت بود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه کرد و گفت: کسب عزت و قدرت و کرم تنها به سمت خدا رفتن است، چراکه خداوند در بزرگی وبرتری والاتر و بی‌نظیر است.

وی افزود: خداوند دردادن نعمت بی‌نظیر است و امام زمان (عج) بی‌نظیرترین نعمت باری‌تعالی است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: انسان نباید در هیچ شرایطی احساس ناامیدی کند بلکه باید در انتظار گشایش فرج باشد که خود بهترین عبادت است و بهترین مصداق آن‌هم ظهور امام زمان (عج) است که با استقرار این امام عدل و داد در جامعه حاکم می‌شود.

آیت‌الله محمدی لائینی به هفته نیروی انتظامی اشاره و از سبزپوشان و خادمان حوزه امنیت قدردانی و به گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در گام دوم می‌فرماید: دشمنان اسلام باانگیزه قوی، تحریف و دروغ‌پردازی درباره گذشته و زمان حال را دنبال می‌کنند و از پول و همه‌ی ابزارها بهره می‌گیرند، البته رهزنان فکر و عقیده و آگاهی بسیار هستند و حقیقت را از دشمن و پیاده‌نظامش نمی‌توان شنید.

وی افزود: از نکاتی که مقام معظم رهبری همواره درباره آن اظهار دغدغه و نگرانی کردند و هشدار دادند؛ مساله تحریف است و اینکه حوادث انقلاب را دست‌هایی می‌خواهند تحریف کنند همچون جریان دفاع از حرم و هشت سال دفاع مقدس را به‌گونه‌ای دیگر تعریف و تحریف می‌کنند. بنابراین تحریف یک خطر جدی است.

خطیب نماز جمعه ساری، ادامه داد: در شرایطی که دشمن تمام توان خود را بر فشار اقتصادی گذاشته است و البته در کنار آن هجمه تبلیغاتی و فرهنگی که متأسفانه با ناکارآمدی‌ها و یا بعضاً تعمدها در داخل، این فشارها را مضاعف کرده است که موجب افسارگسیختگی و رهایی در حوزه نظارت بر نرخ شده است و البته این فشار ها خواسته دشمن است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران به تحریف شیعه و علما از سوی برخی از علمای شیعی انگلیسی نظیر فردی به نام «سید کمال حیدری» اشاره کرد و ادامه داد: این شخص شیعه و علمای شیعه را تحریف کرده است و در کنار آن مفتی و سنی آمریکایی نیز حرف‌های این عالم شیعی انگلیسی را تأیید می‌کند.

وی با تأکید به اینکه همه مذاهب و برادران دینی ما مسلمان و پاک هستند، افزود: خریدوفروش با برادران دینی اهل سنت همانند شیعی انجام می‌شود و دست وحدت را به‌سوی علمای اهل سنت و برادران اهل تسنن دراز می‌کنیم.

آیت‌الله لائینی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند با تحریف‌ها نگاه‌ها را به همدیگر منفی کنند، برخی‌ها تلاش می‌کنند تا اسلام انقلاب اسلامی را جعلی نشان دهند و این نیز از توطئه دشمنان به شمار می‌رود.

امام‌جمعه ساری تأکید کرد: جریان انقلابی باید پویا وزنده باشد و تحریف‌ها را برملا کند، نباید برابر این تحریف‌ها ساکت بود.

وی با یادآوری اینکه رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب بر خطر تحریف ابراز نگرانی می‌کند، تصریح کرد: باید حفظ وحدت نیز تلاش کرده و اشتباهات را تبیین کنیم و اینکه محافظه‌کار و عافیت‌طلب نباشیم.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز