خبرگزاری کار ایران

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل:

75 تغییر کاربری غیرمجاز در زمین های کشاورزی بابل قلع و قمع شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۳۶۹

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت:75 تغییر کاربری غیرمجاز در زمین های کشاورزی بابل قلع و قمع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محسن علی‌گل‌زاده  از اجرای 75 حکم قضایی قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز در زمین های کشاورزی شهرستان بابل در مهر ماه امسال خبر داد و گفت: با اجرای این احکام، سه هزار و 928 مترمربع از زمین های کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل با اشاره به صدور 4 مورد احکام قضایی قلع و قمع به مساحت 540 مترمربع توسط مراجع قضایی در ماه گذشته اظهار کرد: محاکم قضایی 4 مورد از پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت یک هزار و 203 مترمربع را وارد ندانستند.

وی ادامه داد: رای صادر شده تغییر کاربری غیرمجاز به نفع بخش کشاورزی این شهرستان 7 مورد به مساحت 845 مترمربع بوده است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل درخاتمه با اشاره باینکه گشت حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد زمین های کشاورزی شهرستان است، از کشاورزان و بهره برداران خواست قبل از هرگونه اقدام برای تغییر کاربری به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و مراکز جهاد کشاورزی تابعه مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز