خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندرود در خانه ملت خبرداد:

طرح مجلس برای ممنوعیت تغییر کاربری اراضی/ سهم اندک دخانیات مازندران در بازار

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۲۳۵

طرح ممنوعیت تغییر کاربری اراضی کشاورزی به‌صورت دوفوریتی قرار است در مجلس موردبحث و بررسی قرار گیرد تا از زمین به‌عنوان فرصت مورداستفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی بابایی‌ کارنامی عصر امروز در جلسه کارگروه تسهیل تولید در استان مازندران، گفت: سیاست‌های پولی و مالی کشور باید طوری تنظیم شود که بنگاه‌های اقتصادی باید موردحمایت قرار گیرند.

وی افزود: طرح ممنوعیت تغییر کاربری اراضی کشاورزی به‌صورت دوفوریتی قرار است در مجلس موردبحث و بررسی قرار گیرد تا از زمین به‌عنوان فرصت مورداستفاده شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه وزارت تعاون به‌تنهایی متولی بخش اشتغال نیست، گفت: برای توسعه اشتغال نیاز به همراهی همه دستگاه‌های اجرایی داریم.

وی با اشاره به دغدغه اشتغال و تأکید بر کاهش نرخ بیکاری افزود: کاهش نرخ بیکاری دغدغه همه مردم است تا پایان این دولت باید زیرساخت‌های ویژه توسعه استان طراحی شود.

بابایی کارنامی تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در مازندران برای تأمین زمین وجود دارد باید مدل توسعه اقتصادی در استان مطرح شود که مختص این استان باشد.

وی بابیان اینکه از صندوق کارآفرینی امید توقع داریم که منابع مناسب را در اختیار استان قرار دهد، ادامه دارد: مرکز استان مازندران سه واحد تولیدی (چوب فریم، نکا چوب و صنایع چوب و کاغذ) دارد که به دلیل ضعف زیرساخت‌های از حداکثر ظرفیت خویش بهره‌برداری نمی‌کنند.

بابایی ادامه داد: در حمایت از شالیکوبی‌داران و صنایع تبدیلی اشکالات فراوانی وجود دارد که در اختیار استان و استانداری نیست.

نماینده مردم ساری و میاندرود در خانه ملت گفت: واحدهای دخانی استان مازندران نیاز به زیرساخت‌ها و سیاست‌گذاری‌های حمایتی دارند، سهم ۷ هزار میلیارد تومانی دخانیات مازندران از ۳۵ هزار تومان آورده مالی که در بازار کشور وجود دارد بسیار کم است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز