خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار تاکید کرد:

ضرورت تشکیل بازار اقتصادی و خدماتی

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۱۷۶

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون خواستار تشکیل بازار در حوزه های مختلف اقتصادی و خدماتی شد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیسی منصوری عصر چهارشنبه در جلسه مشترک ستادفرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال تسهیل موانع تولید استان در استانداری مازندران بر ضرورت تشکیل بازار در حوزه‌ های مختلف تاکید کرد.

وی تشکیل بازار در حوزه صنعت و خدمات را نیز الزامی دانست و از تخصیص یارانه به فعالیت های مهارت آموزی و کارورزی خبر داد و افزود: مشوق بیمه ای نیز برای این موضوع لحاظ می شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه زمان قراردادها در حوزه کاروزی به 3 ماه کاهش یافته است،گفت: البته این طرح شامل یارانه دستمزد هم می شود و محدودیتی در این حوزه نداریم.

وی با بیان اینکه تنفس تسهیلات اشتغال روستایی باید افزایش پیدا کند، برنامه ریزی تحقق این موضوع را از اقدامات این وزارتخانه برشمرد.

منصوری به طرح های نیمه کاره در حوزه اشتغال اشاره کرد و ادامه داد: 15 میلیارد تومان اعتبار در حوزه اشتغال روستایی در نظر گرفته شد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگر از سخنانش گفت: در حوزه دام بطور خاص مخالف پرداخت تسهیلات به دام سنتی هستیم و بازاری تشکیل دهیم و متقاضیانی که از مراکز اصلاح نژاد دام؛ دام خریداری می کنند  از تسهیلات بهره مند شوند.

وی به زراعت چوب در استان اشاره کرد و تحقق این مهم را توجه به بازار دانست و بر تشکیل بازار چوب تاکید کرد.

منصوری به حوزه گردشگری نیز اشاره کرد و توسعه و رونق گردشگری را مستلزم زیرساخت نرم افزاری عنوان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز