خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

نیروی انتظامی با مردم‌محوری، در جلب افکار عمومی موفق بوده است

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۲۴۵

استاندار مازندران با اشاره به این‌که نیروی انتظامی با مردم‌محوری در جلب افکار عمومی موفق عمل کرده است، ابراز امیدواری کرد که با رویکرد پلیس هوشمند، روزبه‌روز بر شاخص امنیتی افزوده شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، احمد حسین زادگان در حاشیه دیدار با اعضای نیروی انتظامی مازندران گفت: امسال به خاطر شیوع کرونا به سبک و سیاق گذشته نتوانسته‌ایم، صبحگاه مشترک و برنامه‌های مختلف را برگزار کنیم ولی در قالب فضای مجازی برنامه‌های خوبی نیروی انتظامی پیش‌بینی کرده است.

وی یادآوری کرد که نیروی انتظامی بیش از هر سازمان دیگری، تنوع و تکثر در حوزه خدمات عمومی، چه در حوزه ترافیک، مبارزه با مواد مخدر و جرائم در حوزه فضای مجازی و همچنین مقابله با سرقت دارد.

حسین زادگان گفت: قطعاً این حجم از کار با انتظاراتی که رهبر معظم انقلاب از نیروی انتظامی دارد در تراز انقلاب اسلامی دارد، طبیعتاً احتیاج به بهره‌گیری از فضای مجازی و فضای الکترونیک یا همان هوشمند سازی پلیس است.

وی مردم محور بودن نیروی انتظامی را در حوزه مشارکت‌های اجتماعی مهم ارزیابی کرد و افزود: طبیعتاً هر میزان ظرفیت اجتماعی در جامعه بیشتر موردتوجه و بهره‌برداری قرار گیرد، خدمات بیشتری به مردم ارائه می‌شود و آرامش، آسایش و نظم بالاتر و امنیت بهتری را شاهد هستیم.

نماینده عالی دولت بابیان اینکه خوشبختانه موضوع مشارکت‌های اجتماعی در حوزه نیروی انتظامی به خوبی تعریف‌شده و پلیس طرح‌های خوبی را در این زمینه مثل همیاران پلیس ایجاد کرده، افزود: نیروی انتظامی در استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد اقدامات خوبی داشته است.

وی ضمن احترام به مردم، اقتدار پلیس را مهم دانست و افزود: اقتدار پلیس یعنی باید هم شان مردم و هم رافت اسلامی رعایت شود که این مهم در نیروی انتظامی امروز اجرا می‌شود موضوع بعدی بحث تعامل و همکاری خوبی که بین مجموعه عوامل امنیتی، نظامی و انتظامی است.

استاندار مازندران در ادامه بابیان این‌که نیروی انتظامی در بحران‌های مختلف خودش را به خوبی نشان داده است، اظهار داشت: در ناملایمت های اجتماعی چند ماه گذشته به خاطر وفاق و همدلی که بین مجموعه‌های انتظامی وجود دارد کمترین هزینه چه از لحاظ مادی و چه انسانی را در ستان شاهد بوده‌ایم و این نشانگر این است که پلیس از جایگاه خوبی در حوزه‌های اجتماعی برخوردار است.

حسین زادگان اذعان کرد: مردم نسبت به سال‌های گذشته رضایتمندی و اعتماد بیشتری به نیروی انتظامی دارند و هر چه قدر میزان مردم از خدمات پلیس رضایتمندی داشته باشند، هزینه‌های این دستگاه کاهش پیدا می‌کند.

استاندار مازندران با اشاره به این‌که نیروی انتظامی به خاطر مردم محور بودنش در جلب افکار عمومی موفق عمل کرده است، ابراز امیدواری کرد: با درایت، هوشیاری و هوشمندی و در رویکردشان که همان پلیس هوشمند است، روزبه‌روز شاخص امنیتی ما افزایش پیدا می‌کند.

حسین زادگان بابیان این‌که حوزه مسئولیت نیروی انتظامی چندبعدی و چندوجهی است، اظهار داشت: مثلاً در بخش مبارزه با مواد مخدر همه دستگاه‌های اجرایی، اجتماعی و اساتید در حوزه‌های علوم اجتماعی و سمن‌هایی که در این حوزه‌های فعال هستند و مهم‌تر خود مردم باهم افزایی نیروی انتظامی را همراهی کنند.

وی با اشاره با حجم مأموریت‌های نیروی انتظامی، اظهار داشت: کمتر دستگاهی پیدا می‌شود که حوزه‌های مأموریتی آن این همه گستردگی داشته باشد و این نشانه مظلومیت ناجاست.

استاندار مازندران گفت: انتظار ما از خیرین امنیت اجتماعی ضمن توجه به حوزه سلامت توجه به حوزه امنیت است که البته برنامه‌های خوبی را نیروی انتظامی پیش‌بینی کرده که به زودی جلسات توسط معاونت سیاسی- امنیتی استانداری برگزار خواهد شد تا از ظرفیت‌های مردم به نحو مطلوب استفاده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز