خبرگزاری کار ایران

هم‌زمان با آغاز ماه ربیع‌الاول؛

چهار هزار بسته معیشتی طرح کمک مومنانه در مازندران توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۰۰۶

سومین مرحله رزمایش استانی کمک مؤمنانه با توزیع چهار هزار بسته حمایتی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون تومان در بین آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا و نیازمندان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه مردم مازندران تعداد ۱۱۴ سرویس جهیزیه برای زوج‌های جوان به ارزش ریالی سه و نیم میلیارد تومان و چهار هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از سوی لشکر ۲۵ سپاه کربلای مازندران در سراسر استان توزیع شد.

این کمک‌ها توسط خیرین کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام، بهزیستی و بنیاد مستضعفان تهیه و از توسط سپاه کربلا توزیع شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در آیین توزیع این کمک‌های مومنانه گفت: شیوع ویروس کرونا در ایران و جهان شرایط ویژه‌ای ایجاد کرد که مهم‌ترین آن آسیب‌پذیرتر شدن اقشار ضعیف جامعه است که رفع این آسیب نیازمند حضور تمام مردم و کمک‌های مومنانه است.

سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی افزود: مردم ایران بر اساس اخلاقیات، اعتقادات مذهبی و فرمایشات رهبری از ابتدای شیوع ویروس کرونا برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر پای کار بودند و هیچ‌وقت نسبت به این موضوع پا پس نکشیدند.

فرمانده سپاه کربلا به راه‌اندازی پویش کمک مومنانه اشاره کرد و گفت: در مرحله اول از عید قربان تا عید غدیر ۱۰۳ هزار خانوار تحت پوشش قرار گرفتند و جمع کمک نقدی و غیرنقدی ۳۸ میلیارد تومان بوده است و در مرحله دوم در دهه اول محرم ۱۰۵ هزار خانوار تحت پوشش قرار گرفتند و ۳۲ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع آوری شد.

وی افزود: در مرحله دوم نهضت کمک‌های مومنانه در مجموع تاکنون ۹۸ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

سرهنگ مسلمی بابیان اینکه پیش‌بینی می‌شود کرونا به زودی از ایران نرود، تأکید کرد: امروز نیز همانند دوران هشت‌ساله دفاع مقدس مردم برای کمک به اقشار باید پای کار باشند.

وی همچنین به تشییع پیکر ۵ شهید مدافع حرم تازه تفحص شده مازندران اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا استقبال مردم مازندران از این شهدا بی‌سابقه بود، مردم نشان داده‌اند که اجازه نمی‌دهند خون شهدا پایمال شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز