خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

محدودیت‌های کرونایی در مازندران به شدت کنترل خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۸۶۴

سید عباس موسوی گفت:محدودیت‌های کرونایی در مازندران به شدت کنترل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه از موضوعات مهمی که برای ما همواره موجب نگرانی بود  هجوم مسافران در تعطیلات از نقاط مختلف کشور به استان مازندران است گفت :  با اعمال محدودیت تردد و رفت وآمد در نظر گرفته شده توسط ستاد ملی کرونا، با توجه به اینکه همواره شاهد بودیم مسیرهای منتهی به تهران از مبادی پرتردد مسافران به استان بود این محدودیت عملا کاهش شدید ورود مسافران را در پی خواهد داشت .

وی به اقدامات دیگری که در  گذشته نیز در استان اجرایی شد اشاره کرد و اظهار داشت : لغو طرح های سواحل و تعطیلی تفرجگاه های استان از تصمیمات ستاد مقابه با بیماری کرونا استان است.

 موسوی با بیان اینکه علاوه بر محدودیت های کرونایی پیشین که شامل تعطیلی تالارهای پذیرایی ،تجمعات ، استفاده اجباری از ماسک در مراکز اداری ، مدارس ، واحدهای صنفی بوده ، تعدادی محدودیت های جدید نیز به آن افزوده شد و شاهد تعطیلی تمامی واحدهای گردشگری و تفریحی شامل پارکها و مراکز تفریحی تا پایان هفته آینده در سطح استان خواهیم بود.

موسوی با درخواست از مردم استان مبنی بر اجتناب از برگزاری هرگونه تجمعات و مواردی از این قبیل خواستار به حداقل رساندن سفرهای درون شهری و بازدیدهای خانوادگی شد و افزود : مردم باید بدانند که با حضورشان در تجمعات خانوادگی و فامیلی می توانند میزان انتشار و ابتلا به بیماری را گسترش دهند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام این که با تلاش های صورت گرفته  وضعیت بیماری کرونا در سطح استان در طی هفته های گذشته با ثبات بود اما در روزهای اخیر روند افزایشی پیدا کرده است، افزود: تنها راه کنترل این وضعیت ، افزایش رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده بیشتر از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط همه آحاد جامعه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز