خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران تاکید کرد:

ضرورت تحقق عدالت اجتماعی برای کارگران

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۹۶۶

نصراله دریابیگی گفت:استان مازندران از 6 بیمارستان تأمین اجتماعی برخوردار است اما کارگران ما هنوز هزینه‌های درمانشان را خودشان پرداخت می‌کنند

نصرالله دریابیگی نشست امروز تعدادی از نمایندگان مجلس استان با مدیرعامل دخانیات ایران با بیان اینکه مازندران با توجه به ظرفیت‌های موجود و مواهب الهی اما به لحاظ اشتغال در شرایط نامناسبی قرار دارد تأکید کرد: هر گامی که از سوی مسئولان برای ایجاد، تثبیت و حفظ اشتغال برداشته شود از باقیات و صالحیات است.

وی به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی برجهش تولید اشاره و پایین بودن قدرت خرید از مشکلات مهم کارگران عنوان کرد و افزود: چهار میلیون بازنشسته تأمین اجتماعی نیز با این مشکل درگیر هستند اگرچه وزارت کار و سازمان تأمین اجتماعی همسان سازی را اجرا کردند اما میزان حقوق دریافتی این قشر از جامعه پاسخگوی نیازهای آن‌ها نیست.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: در مازندران علی‌رغم همه مشکلات سبد هزینه خانوار 5 نفره در مرکز استان 6 میلیون و 200 هزار تومان است این در حالی است حقوق دریافتی حدود 2 میلیون است.

دریابیگی نداشتن امنیت شغلی را از دیگر مشکلات کارگران استان عنوان کرد و خواستار حمایت بیشتر به این قشر از جامعه شد و یادآور شد: همان‌طور مقام معظم رهبری بارها در سخنانش به موضوع کارگران و حمایت از آنان تأکید کردند.

وی تحقق عدالت اجتماعی را الزامی دانست و تصریح کرد: استان مازندران از 6 بیمارستان تأمین اجتماعی برخوردار است اما کارگران ما هنوز هزینه‌های درمانشان را خودشان پرداخت می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز