خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد کشور

باید کمک کرد تا این شرکت دخانیات به شرایط سودآوری برگردد

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۹۵۷

رضا مسرور گفت:در مورد شرکت دخانیات هم باید کمک کنیم تا این شرکت به شرایط سودآوری برگردد تا این سود را به بدنه شرکت که دارای87 هزار بازنشسته هستند؛ تزریق کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد کشور در حاشیه بازدید از مجتمع دخانیات مازندران ساری و سورک استفاده خردمندانه از ظرفیت‌ها را معنی واقعی مدیریت دانست و گفت: اکنون‌که در شرایط جنگ  اقتصادی قرار داریم باید جسارت بیشتری از خود نشان دهیم زیرا مدیریت در شرایط عادی با مدیریت در شرایط سخت و دشوار متفاوت است ازاین‌رو تصمیمات نیز باید طبق زمان حال و به‌درستی اتخاذ شود.

وی افزود: البته  هر بخش اقتصادی مسائل و مشکلات خاص خود را دارد که باید با اخذ تصمیم درست این مسائل را حل‌ و فصل کنیم در مورد شرکت دخانیات هم باید کمک کنیم تا این شرکت به شرایط سودآوری برگردد تا این سود را به بدنه شرکت که دارای87 هزار بازنشسته هستند؛ تزریق کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد کشور گفت:مشکلات این شرکت برخی درون‌سازمانی و برخی برون‌سازمانی است که باید با اجرای برنامه  مدون و درست آن‌ها را مرتفع کنیم.

وی  ادامه داد: خوشبختانه هم‌اینک مدیریت در شرکت دخانیات ایران بسیار مناسب است و این شرکت به روند ثبات دست‌یافته و به سمت سوددهی پیش می‌رود و امیدواریم که با مدیریت خلاقانه ، این روند شتاب بیشتری یابد.

مسرور با تأکید بر جلوگیری از رانت‌ها و افزایش تولید گفت : البته در بخش افزایش تولید نیز باید به‌خوبی عمل کنیم و افزایش تولید را طبق برنامه ارائه‌شده انجام دهیم وگرنه شرکت دخانیات همانند سال گذشته دچار مشکل می‌شود و از سوی دیگر با افزایش تولید، باید قیمت‌گذاری‌ها نیز کارشناسانه انجام شود.

وی افزود : همچنین باید با توجه به قیمت ارز، نگاهی هم به مقوله صادرات داشته باشیم و محصولات شرکت دخانیات را بیش ‌از پیش صادر کنیم که یکی از بازارهای مناسب صادرات، روسیه و کشورهای همسایه شمالی ما هستند .

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد کشور ایجاد اشتغال را مهم دانست و تصریح کرد: اگر نیاز به جذب نیرو و تأمین نیروی انسانی در بخش تولیدی و غیرتولیدی باشد ،مجوز را صادر می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به ظرفیت سالن و خط تولید با یک استراتژی درست از شرکت‌هایی که آمادگی همکاری دارند با رویکرد برد به برد مشارکت و همکاری شود.

مسرور یادآور شد: ممکن است بسیاری از کالاها در بازار مازاد باشد و به خارج از کشور صادر شود اما بازار سیگار در ایران مورد استقبال قرار می‌گیرد.

وی متذکر شد: در زمینه ترخیص مواد اولیه گمرک موظف است به‌اندازه 70 درصد مواد اولیه را ترخیص کند و 30 درصد مابقی را به‌عنوان ضمانت نگه دارد اما گمرک گاهی به این مقررات توجه نمی‌کند و هر بار با یک مجوز موردی اقدام به ترخیص کلامی شود در چنین شرایطی انتظار می‌رود نمایندگان مجلس نسبت به رفع این مشکل اقدام اساسی انجام دهند.

مسرور، کیفیت توتون مازندران را خوب ارزیابی کرد و گفت: بااین‌حال 150 تا 160 میلیارد تومان خرید توتون شرکت دخانیات از استان‌هایی است که مرغوبیت کافی برای استفاده برخوردار نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز