خبرگزاری کار ایران

در هفتاد و هفتمین جلسه شورا؛

اسفندیار عشوری رئیس شورای شهر ساری شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۳۳۲

پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر ساری با انتخاب رئیس و اعضای جدید هئیت رئیسه شورای شهر ساری در سال چهارم از پنجمین دوره شورای شهر فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، اسفندیار عشوری با کسب 6 رای به عنوان رئیس سال چهارم پنجمین دوره فعالیت شورای شهر ساری انتخاب شد.

با رای اعضای شورای همچنین کوروش یوسفی به‌عنوان نائب رئیس و  پرویز شعبانی به‌عنوان دبیر اول و سبحان بخشی دبیر دوم شورای شهر ساری انتخاب شدند.

اسفندیار عشوری رئیس شورای اسلامی شهر ساری در نخستین نطق خود پس از کسب ریاست ضمن قدردانی از حسن انتخاب او از سوی اعضای شورای شهر این انتخاب را با 6 رای موافق تجلی همدلی دانست و گفت: امیدواریم این همدلی با همت و تلاش کارکنان شهرداری تداوم پیدا کند تا بتوانیم پروژه های نیمه کاره مرکز مازندران را به سرانجام برسانیم.

شورای شهر ساری با پیوستن  اعضای علی‌البدل به شورای پنجم که به خاطر دستگیری تعدادی از اعضایش عملا سه ماه پیش از مدار فعالیت خارج شده بود، امروز دوشنبه فعالیت ش را با تشکیل هفتادو هفتمین جلسه آغاز کرد.

اسفندیار عشوری، کوروش یوسفی، علیجان شمشیربند، سید علی آقامیری، پرویز شعبانی و سبحان بخشی 6 عضو شورای شهر ساری هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز