خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس‌راه مازندران :

ترافیک در جاده‌های مازندران پرحجم و روان است/سطح جاده‌ها لغزنده

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۴۹۹

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: تردد خودروها در راه‌های استان پرحجم و روان و سطح جاده‌ها در ارتفاعات لغزنده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی بابیان اینکه ترافیک در جاده‌های مواصلاتی استان پرحجم و روان است گفت: به علت بارش شدید باران و سیلاب در ارتفاعات هراز محدوده لاریجان مقطعی از این محور مسیر شمال به جنوب بسته‌شده و نیروهای پرتلاش راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.

وی افزود: با توجه به بارشهایی که در جاده‌های مازندران شاهد آن هستیم احتمال ریزش سنگ و کوه بالاست و پرهیز از سفرهای غیرضروری و رعایت سرعت مطمئنه مورد تأکید است.

رئیس پلیس‌راه مازندران همچنین گفت: جاده کندوان حد فاصل دزدبن تا هزارچم به منظور روکش آسفالت از شنبه ۱۲ مهر تا ۳۰ مهرماه از ساعت ۲۱ تا ۶ صبح بسته می‌شود.

سرهنگ قدمی افزود: این محور در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، روز‌های هشتم و بیست و ششم مهر، تعطیلات رسمی و روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه باز و تردد خودرو‌ها فقط در روز‌های شنبه تا سه‌شنبه ممنوع است.

وی گفت: رانندگان می‌توانند از محور‌های جایگزین هراز و سوادکوه تردد کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش‌شماره ۰۱۱ شبانه‌روز آماده پاسخگویی درباره وضع راه‌های استان است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز