خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

نحوه توزیع واکسن آنفلوانزا در مازندران اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۴۳۸

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از آغاز توزیع واکسن آنفلوآنزا در استان خبر داد و گفت: این واکسن در چند مرحله در اختیار این دانشگاه قرار می‌گیرد و به صورت رایگان به زنان باردار، بیماران خاص، صعب‌العلاج و مزمن، کادر بهداشت و درمان استان، سازمان بهزیستی و سازمان زندان‌ها تلقیح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، دکتر قاسم اویس سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره چگونگی توزیع واکسن آنفلوانزا در مازندران با اعلام اینکه توزیع واکسن آنفلوآنزا آغازشده است گفت: در چند مرحله تا سقف ۳۵۰۰۰ دوز واکسن  در اختیار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار می‌گیرد و به صورت رایگان به زنان باردار، بیماران خاص، صعب‌العلاج و مزمن، کادر بهداشت و درمان استان، سازمان بهزیستی و سازمان زندان‌ها تلقیح خواهد شد.

وی بابیان اینکه واکسنی که تحویل می‌شود بایستی مصارف آن با هماهنگی معاونت‌های غذا و دارو و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با ثبت کد ملی مصرف‌کننده و UID واکسن در سامانه‌ای که با هماهنگی مراکز مسئول تعیین می‌شود صورت ‌گیرد افزود: واکسن موردنیاز نیروهای نظامی، انتظامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز قرار است توسط سازمان غذا و دارو کشور به صورت جداگانه تأمین و توزیع شود.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تأکید کرد در نوبت بعد واکسن آنفلوانزا طی روزهای آتی بین داروخانه‌ها توزیع خواهد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز