خبرگزاری کار ایران

ساداتی مطرح کرد:

60 هزار کارگر ساختمانی در انتظار بیمه شدن/ با کار کردن کودکان در پروژه‌های ساختمانی برخورد می شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۴۳۲

رئیس کانون انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران گفت: تا این لحظه هیچ گزارشی از کار کردن کودکان در پروژه های ساختمانی در استان گزارش نشده است و در صورت مشاهده بشدت برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید هادی ساداتی در خصوص وضعیت معیشتی و اقتصادی کارگران ساختمانی در استان مازندران گفت: کارگران ساختمانی با تمامی مشکلات اقتصادی و کرونایی مجبور به ادامه کار هستند و گذراندن نیازهای معیشتی خود مجبور به کار در هر شرایطی هستند.

وی افزود:کار ساختمانی سخت و فیزیکی است،رعایت پروتک های بهداشتی و استفاده از ماسک کار را برای کار کردن کارگران سخت تر کرده است.

ساداتی در پاسخ به خبرنگار ایلنا در خصوص آمار کار کردن کودکان در پروژه‌های ساختمانی گفت: تا این لحظه هیچ گزارشی از کار کردن کودکان در پروژه های ساختمانی در استان گزارش نشده است و در صورت مشاهده بشدت برخورد خواهد شد.

رئیس کانون انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران با انتقاد از عدم حمایت های دولت از این قشر مظلوم و زحمتکش گفت:در حال حاضر یکی از اصلی ترین مطالبات جامعه کارگران ساختمانی استان افزایش ظرفیت بیمه کارگران ساختمانی است.

وی ادامه داد: متاسفانه افراد حائز شرایط بیمه شدن در سامانه رفاهی بیمه ای کارگران ساختمانی نیز بلاتکلیف هستند و انتظار می رود دولت در این خصوص جدی تر ورود پیدا کند.

در حال حاضر بیش از 60 هزار کارگر ساختمانی در استان مازندران در صف انتظار ثبت بیمه کارگران ساختمانی هستند و با توجه به شرایط سخت و خطرناک کاری بیمه شدن حداقل کاری است حاشیه امنیت فراوانی را برای این قشر مظلوم ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز