خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل صنایع چوب و کاغذ مازندران:

مصوبات ستاد تسهیل موانع تولید تنها بر روی کاغذ/صنایع چوب و کاغذ ملی دیده شود/هنوز اجازه برداشت درختان شکسته و افتاده را نداریم

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۸۲۷

مصطفی سعیدی گفت:علی رغم تمامی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و نامه نگاری ها و پیگیری ها از استان تا این لحظه در بحث کلان و کشوری هیچ اتفاقی صورت نگرفته است.

مصطفی سعیدی مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات ستاد تسهیل و رفع  موانع تولید در استان گفت:متاسفانه مصوباتی که برای رفع مشکلات صنایع چوب و کاغذ مازندران به تصویب رسیده است فقط بر روی کاغذ باقی مانده است و عملیاتی نشده است.

وی ضمن تشکر از پیگیری ها و حمایت های استاندار مازندران و نمایندگان مجلس ادامه داد:علی رغم تمامی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و نامه نگاری ها و پیگیری ها از استان تا این لحظه در بحث کلان و کشوری هیچ اتفاقی صورت نگرفته است.

رئیس هیات مدیره صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: با وجود مصوبه ستاد تسهیل استانداری مبنی بر برداشت درختان شکسته و افتاده از جنگل، هنوز این مصوبه اجرایی نشده است.

سعیدی گفت:این صنایع یک واحد تولیدی ملی است و انتظار می رود مسئولین کشوری حمایت بیشتری از صنایع چوب و کاغذ مازندران داشته باشند.

مدیر عامل صنایع چوب و کاغذ مازندران با انتقاد از سازمان جنگل ها و مراتع کشور افزود:عدم اجرای تعهدات سازمان جنگل‌ها و پرداخت بدهی آنها  بار بزرگی از تامین نقدینگی را به این صنایع بزرگ وارد کرده است.

وی گفت:اصلی‌ترین دغدغه این مجموعه تامین مواد اولیه است که به دلیل عدم اجرای درست طرح تنفس جنگل این مجموعه  را با چالش مواجه کرده است و ممانعت از برداشت درختان شکسته  مشکلات جدی را در بحث تولید ایجاد کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز