خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

دولت در شرایط سخت اقتصادی در حال خدمات‌رسانی است

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۳۰۷

استاندار مازندران گفت: دولت به صورت خستگی‌ناپذیر با الگو گیری از دوران دفاع مقدس خدمت‌گزاری به مردم را در هر شرایطی سرلوحه کارش قرار داده است، افزود: دولت با وجود تنگناهای مالی ناشی از تحریم بی‌سابقه دشمنان به سرکردگی آمریکا، خدمات خود را به مردم ارائه می‌دهد و همچنان نیز خود را موظف می‌داند که به خدمات‌رسانی خود ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، احمد حسین زادگان در آیین معرفی و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان در جشنواره استانی شهید رجایی، با تأکید بر اینکه نزد مسئولان اصل باید بر تلاش برای رضایتمندی مردم باشد، گفت: کار اگر با سرعت در کنار صحت و سلامت نباشد، ممکن است رضایتمندی مردم را به همراه نداشته باشد.

وی بابیان اینکه دولت به صورت خستگی‌ناپذیر با الگو گیری از دوران دفاع مقدس خدمت‌گزاری به مردم را در هر شرایطی سرلوحه کارش قرار داده است، افزود: دولت با وجود تنگناهای مالی ناشی از تحریم بی‌سابقه دشمنان به سرکردگی آمریکا، خدمات خود را به مردم ارائه می‌دهد و همچنان نیز خود را موظف می‌داند که به خدمات‌رسانی خود ادامه دهد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در دوره سخت کرونایی کوچک‌ترین مسئله امنیتی در استان به وجود نیامد، ریشه آن را در وفاق و همدلی دانست و افزود: در این دوران به حوزه سلامت به معنایی متفاوت نگاه کردیم و از نگاه عادی و همیشگی گذشتیم و به سمت این رفتیم که همه حوزه‌ها درگیر این حوزه شوند. درواقع سلامت، به معنای سلامت و اقتصاد شد.

حسین زادگان گفت: در دوره تحریم و کرونا، علی‌رغم همه‌کاره‌ای رسانه‌ای هدفمند و هوشمندانه‌ای مخالفان نظام، همه دستگاه‌های اجرایی و غیر آن، پای کارآمدند و تولید صورت گرفت و بخشی از نیازمندی‌ها رفع شد.

وی افزود: مبارزه با کرونا در کشور ما به دلیل قرارگیری آن در کنار تحریم‌ها، سخت‌تر است و همه دستگاه‌ها و مسئولان در کنار مردم قرار گرفتند تا اثرات تخریبی کرونا کمتر شود.

حسین زادگان ادامه داد: اقدامات انجام‌شده چه در حوزه عمرانی چه اقتصادی باید به اطلاع مردم برسد و آگاهی و آشنایی مردم بیشتر شود و البته در تحلیل و ارزیابی‌ها، عنصر زمان نیز لحاظ شود.

وی افزود: انتظار ما این است از مدیران که شرایط مردم را درک کنند. تصور چنین است که مدیری که امکاناتش بیشتر از مردم است، عمق نیازمندی آنان را درک نمی‌کند و این تصور را در صورتی می‌توان از بین برد که سریع به خواسته‌های مردم واکنش نشان داد.

استاندار مازندران ادامه داد: پیام جشنواره شهید رجایی پیام این است که همه به عنوان خدمت‌گزار مردم در کنارشان هستیم، اگرچه اختلاف سلیقه هم وجود دارد که با گفتمان کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: جشنواره شهید رجایی در استان‌ها نیز فرصتی را ایجاد می‌کند تا ضمن ارزیابی عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان، پاسداشتی نیز از خدمات دستگاه‌های برتر صورت گیرد و این ارزیابی‌ها نیز بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی صورت گرفته است.

حسین زادگان تأکید کرد: اگر قرار است اتفاقات درست بیفتد همه ارکان نظام باید کمک کنند و در این جشنواره نقش همه این ارکان دیده شد، از نظر من کارمندی که تسلط بیشتر و سلامت کاری در حوزه کاری خود دارد برتر و نمونه است مگر آنکه خلافش ثابت شود.

وی بر ادامه مبارزه با فساد اداری در همه بخش‌ها تا زمانی که به دولت الکترونیک مورد انتظارمان نرسیم، تأکید کرد و گفت: تا زمانی که نقش افراد و حضور فیزیکی آنان حذف نشود، فساد اداری وجود دارد. اگر برخورد نشود ناامیدی و بی‌اعتمادی بیشتر می‌شود.

در پایان این جشنواره از دستگاه‌های اجرایی برتر بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی قدردانی شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز