خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

نشر آثار دفاع مقدس مدیریت شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۳۵۱

نماینده ولی فقیه در مازندران کشف، حفظ و نشر آثار دفاع مقدس را از ضروریات دانست و بر مدیریت نشر این آثار تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعداز ظهر امروز یکشنبه 31 شهریور ماه و نخستین روز از آغاز چهلمین سالگرد دفاع مقدس در دیدار با نیروهای مسلح مازندران و اعضای ستاد هفته دفاع مقدس استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: رزمندگان اسلام در برابر جنگ نابرابر در مقابل کفر و نفاق ایستادگی کردند و برای ملت ایران اسلامی و دیگر ملت‌های مستضعف دنیا درس، مکتب، الگو و راه آفریدند.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، امنیت و بازدارندگی دو رهاورد مهم دفاع مقدس برای جمهوری اسلامی ایران بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید برای نسل امروز تبیین شود، گفت: البته تدوین و تنظیم آثار باید جهت دار و تولید آثار دفاع مقدس، مدیریت شود.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد که کشف، حفظ و نشر آثار دفاع مقدس از الزاماتی است که باید به آن ویژه توجه شود. ضمن اینکه تبیین و ترویج فرهنگ و آثار دفاع مقدس از شکاف نسلی و بین نسلی جلوگیری می‌کند.

وی به سخنرانی مقام معظم رهبری در نخستین روز از چهلمین هفته دفاع مقدس اشاره کرد و تاکید کرد بیانات ایشان وظایف نیروهای مسلح را نسبت به جمهوری اسلامی سخت‌تر کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به دفاع مقاومت هفت ساله اشاره کرد و گفت: این دفاع هم کمتر از دفاع 8 سال دفاع مقدس نیست نگه داشتن دشمن در خارج از مرزهای ایران از برجستگی‌های دفاع مقاومت است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری دفاع مقدس ما را با ذات و چهره بَزَک شده‌ی غرب آشنا کرد و با تاکید بر اینکه چهره کریه و بَزَک کرده دشمن قرن باید رسوا و اینکه چه جنایت هایی را مرتکب شدند، برملا شود، ادامه داد: عده‍ای در فضای بی در و پیکر مجازی به دلیل عدم نظارت، سوء استفاده کرده و چهره غرب را بزرگ و چهره ی مظلوم نظام جمهوری اسلامی را طوری دیگر نشان می‌‍‍دهند.

در ادامه سردار عبدالله ملکی با اشاره به تشکیل 15 کمیته استانی و 22 کمیته شهرستانی از افتتاح نمایشگاه استانی در پارک موزه فرهنگی دفاع مقدس در مرکز استان خبر داد و گفت: 100 هزار نفر از رزمندگان دفاع مقدس مازندران صبح امروز همزمان با سراسر استان تکریم شدند.

وی شمار رزمندگان مازندران را 171 هزار نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 91 هزار نفر بسیجی هستند.

مدیرکل حفظ نشر و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران معرفی ظرفیت‌های دفاع مقدس استان را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در دستور کار این ستاد قرار دارد.

سردار ملکی به رونمایی کتاب حجت‌الاسلام معلمی نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری خبر داد و گفت: کتاب «آیت الله طبرسی» نماینده سابق مقام معظم رهبری در استان مازندران به زودی چاپ می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز