خبرگزاری کار ایران

رتبه‌های زیر ۱۰ :

سه دانش‌آموز مازندرانی، حائز رتبه‌های برتر کنکور سراسری شدند

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۵۳۷

بر اساس اعلام سایت سازمان سنجش و آموزش کشورسه دانش‌آموز مازندرانی، حائز رتبه‌های زیر ۱۰ کنکور سراسری شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، نتیجه اولیه کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org قرار گرفت. سایت سازمان سنجش و آموزش کشور از صبح امروز ۳۰ شهریور نتایج آزمون سراسری سال ۹۹ در رشته‌های علوم ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجه را اعلام کرد.

همچنین اسامی رتبه‌های برتر رشته‌های مختلف آزمون سراسری هم اعلام شد که سه دانش‌آموز مازندرانی، رتبه‌های زیر ۱۰ کنکور سراسری در رشته‌های علوم انسانی، ریاضی و فنی و علوم تجربی را کسب کردند.

سه دانش‌آموز مازندرانی، حائز رتبه‌های برتر کنکور سراسری علیرضا چلابیان دانش‌آموز نخبه آملی در رشته علوم انسانی توانست رتبه ۲ را به دست بیاورد.

کسری ملیحی دانش‌آموز پرتلاش ساروی رتبه ۶ رشته ریاضی و فنی را کسب کرد و محمدمهدی قلی زاده دانش‌آموز کوشای بابلسری که در مدرسه استعداد‌های درخشان شهید بهشتی بابل تحصیل می‌کرد رتبه ۱۰ رشته تجربی را به دست آورد.

داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، با واردکردن شماره پرونده، نام کاربری، رمز ورود و شماره شناسنامه و یا واردکردن شماره داوطلبی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد، شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه نسبت به مشاهده نتایج خود اقدام کنند.

انتخاب رشته داوطلبان قبول‌شده از چهارشنبه ۲ مهر آغاز می‌شود و تا روز شنبه ۵ مهرماه ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز