خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران تاکید کرد:

کمربندی‌های استان باید با ایمنی مناسبی احداث شوند

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۷۸۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران نسبت به کاهش تصادفات جاده‌ای، احساس مسئولیت بیشتر و پیگیری‌های جدی‌تری داشته و به تعهداتش عمل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مهدی رازجویان در جلسه شورای ترافیک مازندران با تاکید بر اینکه ایمن‌سازی جاده‌های مازندران باید انجام شود، اظهار داشت: حذف نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های مازندران موجب کاهش تلفات جانی می‌شود.

رازجویان با بیان اینکه مردم باید در جاده‌های استان احساس آرامش داشته باشند، تصریح کرد: کم‌کاری هیچ دستگاهی در بحث امنیت جان مردم، پذیرفتنی نیست و گزارش عملکرد آنها به وزارتخانه مربوطه ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: کمربندی‌های استان باید به بهترین شکل و با امنیت و ایمنی مناسبی احداث شوند تا از هدررفت بیت‌المال جلوگیری به‌عمل آید.

رازجویان با بیان اینکه مازندران مقصد گردشگری بسیاری از هموطنان است، افزود: با توجه به حجم بالای تردد در جاده‌های مازندران ، باید نسبت به حذف نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌سازی جاده‌های استان اقدامات جدی‌تری از سوی دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه شهرداران نسبت به رفع سد معبر و کاهش ترافیک در نقاط مختلف شهری اقدامات لازم را انجام دهند، اظهار داشت: احداث سرعت‌کاه در جاده‌های استان باید به شکل مهندسی‌شده و طبق ضوابط آیین‌نامه‌ای انجام شود.

رازجویان ادامه داد: فرمانداران نسبت به آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز و رفع این نقاط با کمک مشاورین اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز