خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران:

جاده چالوس و هراز از فردا یکطرفه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۹۸۴

رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده های کندوان و هراز از بعدازظهر فردا یکطرفه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی گفت: رفت و آمد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز و فردا در جاده هراز ممنوع  است.

وی به یک طرفه شدن جاده‌های هراز و چالوس اشاره کرد و افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعداز ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع می‌شود.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به کرج و از ساعت ۱۷ تا ۲۲ روز جمعه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۲ شهریورماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

قدمی افزود: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش‌شماره ۰۱۱ شبانه‌روز آماده پاسخگویی درباره وضع راه‌های استان است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز