خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تاکید کرد:

ضرورت ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۵۲۲

عباسعلی نجفی گفت: ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های استان با توجه به حجم بالای حمل و نقل امری ضروری است ، از این رو با اجرای پروژه‌های مناسب در این زمینه شاهد افزایش ایمنی و کاهش حوادث در سطح جاده های استان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباسعلی نجفی با بیان اینکه استان مازندران در مسیر ترانزیتی قرار داشته و تردد در جاده‌های این استان از میانگین بالایی برخوردار است، تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد حمل و نقل بار و مسافر از طریق راه و جاده‌های زمینی جابجا می‌شود که ایمنی ، بهسازی و توسعه این راه‌ها الزامی است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به اجرای طرح ارتقا کیفی راهداری در سطح محورهای استان اشاره و افزود : با توجه به تردد میلیونی مسافر و گردشگر طرح ارتقا کیفی راهداری در سطح این محور در قالب اجرای روکش آسفالت ، خط کشی ، نصب علائم ، اَشکار سازی نقاط پر حادثه ، شانه سازی ، تعویض گاردریل و نیوجرسی ، رنگ آمیزی پایه ها و نرده ها ، شسشتو و ساماندهی علائم ، اصلاح قوس ها و ... با جدیت در دست اجراست.

نجفی خاطر نشان ساخت: با توجه به انتشار آمار حوادث رانندگی سال گذشته و بررسی وضعیت عملکردی این اداره کل در ارتقای ایمنی، مازندران موفق به کاهش متوالی چهارساله در فوتی های ناشی از تصادفات ترافیکی در راه های برون شهری و روستایی گردیده است که این مهم با شناسایی و رفع نقص نقاط پر تصادف و ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های استان در ارتباط است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اعلام شماره تلفن گویای 141 جهت دریافت آخرین وضعیت ترافیکی استان افزود: کاربران جاده ای جهت انتقال هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنــهاد مرتبط با حوزه راهــداری و حمل و نقل جاده ای استان می توانند مراتب را از طریق سـامانه پیامکی 1000141 با ما در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز