خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس:

رویکرد مجلس توجه به اقتصاد بخش خصوصی است/نقش تعاونی های دانش بنیان در اقتصاد کشور بسیار مهم است

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۶۷۶

علی بابایی کارنامی گفت:نقش تعاونی های دانش بنیان در اقتصاد کشور بسیار مهم است

به گزارش خبرگزاری ایلنا،علی بابایی کارنامی امروز پنجشنبه در پانزدهمین دوره معرفی تعاونی های برتر مازندران به نقش 4 درصدی تعاونی ها در اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت تعاونی ها این میزان باید بر اساس برنامه به 10 درصد می رسید که محقق نشد.

وی افزود: اگر چه از نظر آمار جای تامل بیشتری دارد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم اکنون رویکرد مجلس توجه به اقتصاد  بخش خصوصی است، گفت: البته هنوز مشکلات و موانع در این حوزه وجود دارد در چنین شرایط بخش تعاون نمی تواند با تسهیلات 18 تا 25 درصد به اهداف خود برسد.

وی نقش تعاونی های دانش بنیان را در اقتصاد کشور مهم دانست و بر توسعه این تعاونی ها تاکید کرد و تصریح کرد: واگذاری های اصل 44 از جمله تاکیدات در بخش تعاون است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بابایی کارنامی یادآور شد: در استان مازندران شرکت های فراوانی با قیمت های ناچیز به بخش خصوصی واگذار می شود این در حالی است که می توان همین شرکت ها را به بخش تعاون واگذار کرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت:با تشکیل فراکسیون تعاون در مجلس،قوانین بخش تعاون را احصاء و در جهت حمایت از این بخش تلاش می کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز