خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

تعاونی ها در تحول اقتصاد کشور نقش مهمی دارند

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۶۲۵

استاندار مازندران با مهم بر شمردن ظرفیت تعاونی ها، گفت: تعاونی ها در تحول اقتصاد کشور نقش مهمی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،احمد حسین زادگان امروز پنجشنبه در مراسم پانزدهمین دوره معرفی تعاونی های برتر استان به توانمندی های تعاونی اشاره و اینکه تعاونی ها می توانند اقتصاد کشور را متحول کنند،اظهار کرد: برای رونق بخشی تعاون همه مسئولیم و باید برای توسعه کارهای جمعی فرهنگ سازی کنیم.

وی تشکیل تعاونی ها را نیازمند همکاری همه دستگاه ها دانست و بر ترویج فرهنگ همکاری و تعاون تاکید کرد و افزود : البته ریل گذاری برای توسعه این بخش باید از سوی دولت صورت گیرد.

استاندار مازندران گفت: تعاون یکی از بخش های مهم اقتصادی است، گفت: اگر قرار باشد تعاون در 25 درصد اقتصاد کشور نقش داشته باشد، باید اعتقاد را به بخش تعاون به عنوان نهاد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی مورد توجه قرار دهیم.

حسین زادگان با مهم بر شمردن حوزه تعاون، توسعه ارتباطی و صادراتی محصولات بخش تعاون با کشورهای همسایه را ضروری دانست و ادامه داد: تعاونی ها می توانند در همه بخش ها از جمله ایجاد شرکت های بین المللی و حمل و نقل فعالیت داشته باشند.

وی تصریح کرد: برای توسعه تعاونی ها، لازم است تعاونی را به رسمیت بشناسیم و بعد مشکلات آنها را احصا و مرتفع کنیم.

استاندار مازندران بر ضرورت تشکیل کمیته ویژه تعاونی ها تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز