خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:

صادرات 170 میلیون دلاری تعاونی های مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۶۲۳

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: 170 میلیارد دلار محصولات تولیدی تعاونی ها به کشورهای اروپایی،آسیایی و عربی صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،کامران اصغری صبح امروز در پانزدهمین دوره معرفی تعاونی های برتر استان که در استانداری مازندران برگزار شد شمار تعاونی های استان را 13 هزار تعاونی با دو میلیون و 800 عضواعلام کرد و گفت: با تشکیل این تعاونی ها 154 هزار شغل در استان ایجاد شد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در حوزه تعاون اقدامات خوبی داشته است، افزود: البته موانع قانونی در این بخش وجود دارد که نیازمند مرتفع شدن است.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران به اجرای طرح "روستا تعاون " اشاره کرد و توضیح داد: بنا به تکلیف دولت چند روستا در شهرهای مختلف استان بعنوان پایلوت روستا تعاون در آن تشکیل شد که موفقیت های خوبی نیز در این حوزه حاصل شد.

وی با یادآوری اینکه از سال 92 تاکنون 1700 تعاونی در استان مازندران تشکیل شد، افزود: البته نگاه دولت به کیفی سازی تعاون است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اصغری به فعال سازی بیش از 53 تعاون روستایی در استان اشاره و از تشکیل 4 تعاونی "توسعه عمران" خبر داد و گفت: فعالیت این تعاونی ها در سطح کشور چشمگیر بوده است.

وی همچنین از پرداخت 35 میلیارد و 760 میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت به تعاونی های استان خبر داد و تصریح کرد: 170 میلیارد دلار محصولات تولیدی تعاونی ها به کشورهای اروپایی،آسیایی و عربی صادر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز