خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران :

واحدهای تولیدی ورشکسته مازندران احیا می شوند/ خارج کردن واحدهای تملیکی

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۵۸۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت:واحدهای تولیدی ورشکسته مازندران احیا می شوند

به گزارش خبرگزاری ایلنا،حسن خیریانپور امروز پنجشنبه در پانزدهمین دوره معرفی تعاونی های برتر مازندران باگرامیداشت هفته تعاون،اظهار کرد: تعاون یکی از حوزه های مهم فعالیت در کشور ما محسوب می شود و در قانون اساسی جمهوری اسلامی هم  بصورت ویژه به بخش تعاون پرداخته شد.

وی با بیان اینکه جمع شدن همه ظرفیت های تعاون در کنار هم می تواند منجر به کارهای بزرگ می شود،افزود: اگر تعاونی های خرد کوچک در کنار هم قرار بگیرند، می توانند در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی توان مضاعفی ایجاد کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: امسال با توجه به تحریم و آثار مخرب ناشی از ویروس کرونا در حوزه سلامت،مسئولان نظام و قوای سه گانه موضوع اقتصاد را در صدر رویکردهای خود قرار دادند و در استان مازندران نیز این موضوع بصورت ویژه در دستور کار استاندار این استان قرار گرفته است.

خیریانپور با یادآوری اینکه امسال 30 اولویت اقتصادی برای استان مازندران تعریف و به فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی ابلاغ شد، تمرکز بر طرح های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی و بهره برداری تا پایان سال را از جمله برنامه های اولویت دار استان برشمرد.

وی با اعلام اینکه 4 هزار و 280 میلیارد تومان اعتبار برای طرح اقتصادی استان در نظر گرفته شد، گفت: احیای واحدهای راکد و تعطیل، خارج کردن واحدهای تملیکی و احیای مجدد آنها، احیای واحدهای ورشکسته،زراعت چوب با هدف صیانت از جنگل و تامین نیازهای سلولوزی از دیگر محورها برشمرد.

خیریانپور ایجاد اسکله های چند منظوره در ساحل خزر را از دیگر برنامه ها برشمرد و ادامه داد: 165 نقطه براسکله مکان یابی شدو تاکنون مجوز ایحاد 70 اسکله به شورت بدون نام اخذ شده است و تعاونی ها نیز می توانند در این عرصه ورود کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران  اصلاح نژاد دام، بذر،ارقام باغداری و باغبانی،توسعه گیاهان دارویی و تکمیل پایانه های صادراتی را از دیگر برنامه های جهش تولید در سالجاری عنوان کرد و افزود:تکمیل فاز اول پایانه صادرات محصولات شیلاتی و آبزیان، پایانه برنج و گل و گیاه از جمله برنامه‌ها در استان مازندران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز