خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد طرح مهر آموزش و پرورش مازندران:

سال تحصیلی بدون حضور دانش آموزان آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۲۳۹

رئیس ستاد طرح مهر آموزش و پرورش مازندران گفت: سال تحصیلی در مازندران بدون حضور دانش آموزان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، اسفندیار نظری با تأکید بر قطعی بودن آغاز سال تحصیلی از شنبه ۱۵ شهریور با وجود شرایط قرمز کرونایی در استان گفت: با توجه به این شرایط، مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ بدون حضور دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی افزود: فقط در برخی مناطق کوهستانی که جمعیت دانش‌آموزی کمتر از ۱۰ نفر دارند در صورت تشخیص مدیران شهرستان، دانش آموزان می‌توانند با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدرسه حاضر شوند و در بقیه مناطق، ممنوع است.

رئیس ستاد طرح مهر آموزش و پرورش مازندران از برگزاری مراسم آغاز سال جدید تحصیلی فقط با حضور عوامل اجرایی و کادر آموزشی در مدارس، شنبه ۱۵ شهریور هم‌زمان با سراسر کشور در مازندران خبر داد و گفت: درصدد هستیم برای حضور محدود دانش آموزان پایه‌های اول، هفتم و دهم در طول سال تحصیلی در کلاس‌ها برنامه‌ریزی کنیم که به زودی نتیجه اعلام می‌شود.

معاون آموزش و پرورش مازندران همچنین افزود: با توجه به الزامی نبودن حضور دانش آموزان در مدرسه، تهیه لباس فرم نیز الزامی نیست و در صورتی که مدیر مدرسه‌ای درخواست تهیه لباس داشت، خانواده‌ها می‌توانند به شماره ۳۳۳۲۰۵۷۶ ستاد طرح مهر آموزش و پرورش استان اطلاع دهند.

نظری درباره پرداخت شهریه مدارس هم گفت: با توجه به وضعیت کرونایی و دایر نبودن کلاسها، دریافت شهریه برای مدارس دولتی ممنوع است و در مدارس غیردولتی نیز حداکثر تا ۵۰ درصد شهریه قابل دریافت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز