خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

ثبت بیش از ۸۲۴ هزار تردد در جاده های مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۹۰۷

مدیرکل راهداری مازندران از ثبت بیش از ۸۲۴ هزار تردد همزمان با تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی درجاده های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،عباسعلی نجفی،مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان مازندران با اعلام این خبر گفت: برابر آمار به دست آمده از ۱۰۴ سامانه تردد شمار نصب شده در محورهای استان مازندران طی ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی سال جاری طی بازه زمانی ۵ الی ۹ شهریور بیش از ۸۲۴ هزار تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان مازندران ثبت شد.

وی افزود : این میزان از تردد در مقایسه با متوسط تردد در دوره مشابه سال قبل حاکی از کاهش حدود ۵.۵ درصد می باشد، ولی در مقایسه با میزان میانگین تردد روزانه ماه گذشته حدود ۱۲ درصد افزایش داشته است.

این مقام مسئول در ادامه افزود : پر تردد ترین محور های استان ساری- قائمشهر و برگشت ، بابل- قائمشهر ، برگشت و بابل  - آمل و برگشت ، آمل- محمود آباد و برگشت ، عباس آباد – تنکابن و برگشت بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مازندران در خاتمه خاطر نشان ساخت : با توجه به شرایط موجود ، از مردم شریف کشور تقاضامندیم از سفرهای غیر ضروری پرهیز و در صورت لزوم برای سفر ، حتما نکات بهداشتی را در طول سفر رعایت نمایند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز