خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولین شهر جویبار صورت گرفت؛

افتتاح پروژه برق رسانی به زمین زباله شهر جویبار

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۲۵۱

شهردار جویبار گفت: طی مدت ۲۰ روز این پروژه را با نصب ۸ تیر چراغ برق و روشنایی با اعتبار بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان مورد افتتاح قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،همت محمدنژاد،شهردار جویبار در حاشیه افتتاح پروژه برق رسانی زمین زباله شهر جویبار با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های مهم مجموعه شهرداری و شورای شهر جویبار برق رسانی زمین زباله بوده است اظهار کرد: شهرداری جویبار طی  ۱۰ سال گذشته موفق به تحقق این امر نشده بود که خوشبختانه توانستیم طی مدت ۲۰ روز این پروژه را با نصب ۸ تیر چراغ برق و روشنایی با اعتبار بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان مورد افتتاح قرار دهیم.

وی گفت: شهر جویبار  با جمعیت فعلی و‌میزان  تولید زباله شهری و  زباله روستایی  نیازمندساماندهی زباله‌ها بوده که در این راستا زمینی  به مساحت  ۴۰۰۰ متر توسط شهرداری جویبار خریداری شد و پروژه برق رسانی  به این مکان بسیار حایز اهمیت بوده است.

شهردار جویبار گفت: پروژه برق رسانی به زمین زباله جویبار در راستای حل مشکل مردم در بحث  زباله انجام شده که پس از تکمیل در برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت این مشکل بزرگ شهروندان حل خواهد شد.

 پروژه برق رسانی به زمین زباله شهر جویبار  با حضور فرماندار، شهردار و نائب رئیس شورای اسلامی شهر جویبار، فرماندهی انتظامی، جانشین فرمانده سپاه، رئیس اداره آموزش و پرورش، رئیس اداره برق، بخشدار مرکزی و سایر مسئولین شهری و شهرستانی توسط شهرداری جویبار افتتاح شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز