خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران:

بهره برداری و کلنگ زنی ۸۵ پروژه با اعتبار ۸۲۰ میلیاردی در هفته دولت/۱۶۵ نقطه حادثه خیز در راه های استان مرتفع گردید

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۰۱۱

عباسعلی نجفی از بهره برداری و کلنگ زنی ۸۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۲۰ میلیارد ریال از پایان دهه فجر سال گذشته تا پایان هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،صبح امروز عباسعلی نجفی،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به بهره برداری و کلنگ زنی ۸۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۲۰ میلیارد ریال گفت:این اقدامات از پایان دهه فجر سال گذشته تا پایان هفته دولت امسال صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته ۲۱۹ نقطه حادثه خیز توسط کارشناسان شناسایی شده بود،اظهار کرد:با تلاش شبانه روزی همکارانم در اداره کل راهداری ک حمل و نقل جاده ای و علی رغم محدودیت های بودجه ای،مشکل ۱۶۵ نقطه حادثه خیز در راه های استان مرتفع گردید.

نجفی گفت:با بررسی های به عمل آماده کارشناسان مربوطه در ۳ ماهه ابتدای سال جاری ۵۳ نقطه حادثه خیز مجددا شناسایی شد و مجموع نقاط حادثه خیز در راه های استان به ۱۰۷ نقطه رسید.

این مقام مسئول ادامه داد:طبق برنامه تا پایان سال جاری تمامی نقاط شناسایی شده به پایان خواهد رسید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از بیشترین کاهش فوتی های راه های استان در ۴ سال پیاپی خبر داد و گفت:امسال نیز در ۴ ماهه ابتدای سال،۴۵ شاهد کاهش ۴۵ درصدی فوتی های راه های استان مازندران بوده ایم.

نجفی در خصوص پروژه حفاظت جاده های ساری تا آمل بصورت نیمه نیوجرسی گفت:با تمام محدودیت های بودجه ای و کرونایی در تلاش هستیم که تا پایان سال جاری این پروژه به اتمام برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز