خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

دیدار تشکلات کارگری مازندران با چندی از مدیران دستگاه های دولتی استان

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۲۸۲

جمعی از تشکلات کارگری و بازنشستگی استان مازندران به نمایندگی از این اقشار جامعه به مناسبت هفته دولت با چندی از مدیران دستگاه های دولتی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،پیش از ظهر امروز جمعی از تشکلات کارگری و بازنشستگی استان مازندران به نمایندگی از این اقشار جامعه به مناسبت هفته دولت با حضور در اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و دیدار با کامران اصغری،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی از زحمات دولت مردان قدردانی و این روز را گرامی دانستند.

نصرالله دریابیگی،دبیر اجرائی خانه کارگر استان مازندران در این دیدار با اشاره به کار بزرگ دولت در خصوص اجرای طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی،گفت:اجرای این طرح که از اول مرداد اجرائی شد کار بسیار بزرگ و ارزشمندی بود که حاصل زحمات و پیگیری شبانه روزی برخی نمایندگان مجلس دهم از جمله علیرضا محجوب و همچنین دولت کنونی مخصوصا جناب آقای شریعت مداری،وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی بود که به ثمر نشست.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران افزود:امیدواریم طرح همسان سازی و یا متناسب سازی تا احقاق حقوق کامل قشر شریف و مظلوم بازنشسته تامین اجتماعی ادامه داشته باشد.

کامران اصغری،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای امیدآفرینی در جامعه و اطلاع‌رسانی دستاوردها و اقدامات انجام یافته توسط دولت در مناطق مختلف کشور است.

وی با اشاره به ضرورت امیدآفرینی در کشور در هفته دولت در جامعه بیان‌کرد: دولت تدبیر و امید تمام امکانات خود را برای مقابله با کرونا به میدان آورده و هفته دولت فرصت و بستری مناسب برای تبیین و تشریح خدمات و دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی در این شرایط خاص است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در تشریح دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه  مدیریت روابط کار( از سال ۹۲ تا کنون) از انجام بیش از ۱۱۲ هزار مورد بازرسی ادواری و موردی از کارگاهها، علی الخصوص کارگاه های ساختمانی و معادن برای پیاده سازی مقررات ایمنی در جهت کاهش حوادث ناشی از کار خبر داد.

این مسئول تصریح کرد: با همکاری  انجمن صنفی کارگران واستاد کاران ساختمانی استان حدود  ۲۲۰ هزار نفر ساعت برای ۲۸ هزار نفر برای اولین بار در کشور آموزش ایمنی کارگران ساختمانی انجام شد.

دیدار با حسینعلی قوانلو،ریاست سازمان صمت و حسین حسن نژاد،معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران نیز از دیگر برنامه های امروز تشکلات کارگری و بازنشستگی مازندران به مناسبت هفته دولت بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز