خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

674 پروژه مازندران در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۹۰۹

استاندار مازندران گفت: در مجموع 584 پروژه در استان در هفته دولت افتتاح و 90 پروژه کلنگ زنی می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری ایلنا، احمد حسین زادگان امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت، اعلام کرد که در هفته دولت 584 پروژه با اعتبار بالغ بر یک هزار و 328 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی افزود:  همچنین در هفته دولت 90 پروژه با اعتباری بالغ بر 811 میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

استاندار مازندران گفت: پروژه‌های افتتاحی شامل طرح‌های اشتغال‌زایی تولیدی و صنعتی،161 پروژه با هزینه 338 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 868 نفر آماده بهره‌برداری است.

وی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی شامل 133 پروژه با هزینه 272 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی دو هزار 512 نفر در حین اجرا اعلام کرد.

حسین زادگان ادامه داد: طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری 35 پروژه با اعتباری بالغ بر 194 میلیارد تومان است.

استاندار مازندران گفت: در همین هفته 2 هزار واحد مسکونی روستایی تسهیلاتی با اعتباری بالغ بر 280 میلیارد تومان مربوط به طرح‌ها و پروژه‌های مسکن روستایی و 38 پروژه با اعتبار 15 میلیارد تومان مربوط به اجرای هادی روستایی و عملیات عمرانی روستایی است.

وی افزود: 21 پروژه بالغ بر 10 میلیارد تومان،32 پروژه بین 5 تا 10 میلیارد تومان و 109 پروژه بین یک تا 5 میلیارد تومان اعتبار گرفته‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز