خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس‌راه مازندران:

محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۲۴۵

رئیس پلیس‌راه مازندران از ادامه مه گرفتگی و بارش پراکنده و آغاز محدودیت ترافیکی از بعدازظهر امروز در برخی از جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی بابیان اینکه هم‌اکنون آسمان استان بارانی و سطح جاده‌ها لغزنده است، گفت: جاده‌های سوادکوه محدوده گدوک و ارتفاعات کیاسر همچنان مه گرفته است.

وی افزود: به دلیل مه گرفتگی و لغزنده بودن این جاده‌ها محدودیت دید برای رانندگان عبوری وجود دارد و رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: هم‌اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون‌شهری عادی و روان است.

وی به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های استان اشاره کرد و افزود: آمد و شد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی وامدادی از ساعت ۱۲ امروز تا شنبه یکم شهریور در جاده‌های کرج – چالوس و هراز ممنوع می‌شود.

قدمی ادامه داد: برای تسهیل در مدوشد خودرو‌ها جاده‌های چالوس از مرزن‌آباد به تهران از ساعت ۱۸ تا ۲۴ و جاده هراز از رودهن به آمل از ساعت ۱۷ تا ۲۲ روز جمعه ممنوع خواهد شد.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۱۰۷ نقطه پرخطر در جاده‌های مازندران وجود دارد، افزود:از مردم سایر استان‌ها می‌خواهیم تا حد امکان در ایام کرونا به مازندران سفر نکنند و در صورت ضرورت سفر به مازندران به توصیه‌های ایمنی و بهداشتی توجه کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ شبانه‌روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز