خبرگزاری کار ایران

هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد:

رگبار باران و وزش باد در راه مازندران است

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۰۰۹

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از امروز تا اواسط هفته با تقویت جریانات شمالی شاهد رگبار باران و وزش باد در مازندران خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از امروز شنبه ۲۵ مردادماه تا اواسط هفته با تقویت جریانات شمالی ضمن کاهش دمای ۳ تا ۴ درجه‌ای دما، شاهد بارندگی و وزش باد در سطح استان خواهیم بود.

وی افزود: امروز بیشینه دما در شهر‌های غربی استان بین ۲۵ تا ۲۷ درجه و در شهر‌های مرکزی و شرقی نیز بین ۲۷ تا ۳۰ درجه پیش‌بینی می‌شود.

احمد اسدی گفت: وضعیت جوی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در مناطق غربی استان به صورت ابری گاهی با بارندگی و وزش باد و در مناطق مرکزی و شرقی نیز نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی این دو روز بیشینه دما در شهر‌های غربی استان بین ۲5 تا ۲7 درجه و در شهر‌های مرکزی و شرقی نیز بین ۲۷ تا 29 درجه پیش‌بینی می‌شود.

اسدی ادامه داد: آسمان استان در روز پنجشنبه 30 مرداد نیمه ابری خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: دریا طی ۲۴ ساعت آینده مواج است و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نخواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز