خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران خبرداد:

کشف کلاهبرداری میلیاردی در مازندران/ کلاهبرداران حرفه‌ای اهل خراسان رضوی و البرز بودند

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۷۴۹

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری 2 کلاهبرداری اینترنتی و کشف کلاهبرداری 18 میلیارد و 660 میلیون ریالی در شهرستان قائمشهر خبر داد .

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سردار «مرتضی میرزایی» با اعلام این خبر گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به مراجع انتظامی قائمشهر، مبنی بر کلاهبرداری از وی به مبلغ یک میلیارد و 77 میلیون ریال در پی خرید اینترنتی غلات و خوراک دام و طیور، موضوع در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: متهمان با درج آگهی فروش غلات در یکی از شبکه‌های مجازی با استفاده از خطوط ارتباطی جعلی و جلب اعتماد مالباختگان از آنان کلاهبرداری می‌کردند.

سردار میرزایی،خاطرنشان کرد: پس از پی‌جویی‌های فنی مأموران 2 کلاهبردار حرفه‌ای اهل استان‌های خراسان رضوی و البرز که در شهرستان قائمشهر سکونت داشتند را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزل آنان که به صورت استیجاری در آن سکونت داشتند چندین دستگاه گوشی تلفن همراه و سیم‌کارت با نام‌های مختلف کشف شد.

وی، اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده تاکنون به کلاهبرداری از 11 نفر از شهروندان در مجموع به مبلغ 18 میلیارد و 660 میلیون ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان بابیان این‌که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، به مردم توصیه کرد: در معاملات تجاری و خرید و فروش کالا در فضای مجازی و حقیقی مراقب افراد شیاد و کلاه‌بردار باشند و در خریدهای اینترنتی حتماً از سایت‌های مجاز استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز