خبرگزاری کار ایران

مدیر‌کل پزشکی قانونی مازندران خبر داد:

کاهش 27 درصدی تلفات ناشی از رانندگی در استان

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۲۵۴

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت:آمار متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی در تیر ماه امسال ۴۹ نفر شامل ۴۱ مرد و هشت زن است که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی عباسی،مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران با اعلام این خبر  گفت: آمار متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی در تیر ماه امسال ۴۹ نفر شامل ۴۱ مرد و هشت زن است که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد کاهش یافت.

وی تصریح کرد: از کل متوفیات حوادث رانندگی تیر ماه محور برون شهری ۳۲، درون شهری ۱۳ و راه روستایی ۴ نفر را در برمی‌گیرد و بیشترین فوتی مربوط به شهرهای بابل با هشت مورد، آمل با شش، ساری با پنج و شهرهای رامسر، فریدونکنار و محمود آباد بدون فوتی گزارش شده است.

وی ادامه داد: از این آمار هشت راننده ،۱۶ موتور سوار، هفت سرنشین، ۱۶ عابر و دو مورد هم دوچرخه سوار هستند.

عباسی تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در تیر ماه سال جاری، هزار و ۳۴۱ نفراعلام کرد که این رقم نسبت به مشابه سال قبل ۲۰ درصد داشت.

این مقام اجرایی استان تصریح کرد: از آنجایی که بیشترین فوتی در جاده‌های برون شهری رخ داده است این می‌تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و رانندگی با سرعت مطمئنه در کاهش تصادفات مؤثر باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز