خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ساری:

اجرای نظام هماهنگ حقوق مستمری‌بگیران دردی از بازنشستگان درمان نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۱۷۳

عضو هیات رئیسه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان ساری گفت:اجرای نظام هماهنگ حقوق مستمری بگیران؛ دردی از بازنشستگان درمان نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نبی رسولی با اشاره به تورم و گرانی‌های اخیر گفت: هزینه‌های یک خانوار ۴ نفره حداقل ۶ تا ۷ میلیون تومان برآورد می‌شود؛ با این وضعیت، یک بازنشسته با ماهی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان چه کند؟

این فعال باسابقه کارگری در مازندران ضمن انتقاد از نوع نگاه مسئولین به وضعیت معیشتی کارگران و بازنشستگان گفت: درحالی که قرار بود بازنشستگان تامین اجتماعی مشمول افزایش حق مسکن و بن کالا باشند؛ مسئولین محترم با یک طرح همسانسازی حقوق، پرونده را بستند و بازنشستگان ماندند و مشکلاتی که لاینحل می‌مانند.

این عضو کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان ساری با بیان این مطلب که در حال حاضر ۶۰ تا ۷۰ درصد بازنشستگان تامین اجتماعی حداقل‌ها را دریافت می‌کنند، گفت: وضعیت معیشتی بازنشستگان افتضاح است و باید در این شرایط سخت؛ تحت حمایت قرار گیرند.

رسولی گفت: انصاف نیست بعد از عمری تلاش برای اعتلای صنعت و اقتصاد کشور، بازنشستگان احساس شرمندگی کنند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز