خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت مازندران اعلام کرد:

تشکیل پرونده 160 میلیاردی برای متخلفان اقتصادی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۳۰۶

حسینعلی قوانلو گفت:از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه سالجاری تعداد 6567 پرونده برای واحدهای صنفی تولیدی توزیعی و شرکت های متخلف در استان مازندران تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسینقلی قوانلو،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این خبر گفت: در این بازه زمانی 103177 مورد بازرسی از بخش های مختلف کالایی و خدماتی از سوی بازرسان این سازمان صورت گرفته که منجر به تشکیل 6567 پرونده تخلف شده است.

این مقام مسئول با اعلام اینکه ارزش ریالی این پرونده ها بیش از 160 میلیارد ریال بوده از ارجاع آن ها به شعب تعزیرات حکومتی خبر داد.

وی بیشترین تخلف کشف شده را شامل عدم درج قیمت ، گرانفروشی ، عدم صدور فاکتور و ... اعلام و تصریح کرد: در طی همین مدت 2263 مورد گزارش مردمی به ستاد خبری این سازمان ارسال شده است.

قوانلو اظهار داشت: تمامی گزارش های دریافتی رسیدگی شده که از این تعداد 914 گزارش منجر به شناسایی تخلف و تشکیل پرونده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی از قبیل گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب، احتکارو ... مراتب را به تلفن 124 و یا سامانه www01240ir  اعلام نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز