خبرگزاری کار ایران

از امروز؛

محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۹۴۷

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه تا یکشنبه ۱۹مرداد در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی در تشریح این خبر گفت: به منظور افزایش ایمنی ،ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 15 مردادماه تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 19 مردادماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 19 مردادماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .

رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 ظهرروزهای چهارشنبه و پنج شنبه 15 و 16 مردادماه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 15 و 16 مردادماه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از آن از کرج- دوراهی شهرستانک و آزادره تهران- شمال به سمت مرزن آباد بصورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی همچنین تصریح کرد: در موج برگشت مسافرت‌ها، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای جمعه و شنبه 17 و 18 تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد، از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و درصورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر روزهای جمعه و شنبه 17 و 18 مرداد ماه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران- شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها از محور هراز عنوان کرد: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز چهارشنبه 15 مرداد ماه از این محور ممنوع است و همچنین از ساعت 6 صبح روزهای پنج شنبه ، جمعه و شنبه 16،17 و 18 تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از این محور ممنوع است .

قدمی افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر روزهای جمعه و شنبه 17 و 18 مردادماه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 5 بعد از ظهر روزهای جمعه و شنبه 17 و 18 مردادماه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است .

وی یادآور شد: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج- چالوس اعمال خواهد شد.

سرهنگ قدمی از اعمال محدودیت‌های تردد در محور فیروزکوه به قائم شهر نیز خبر داد و گفت: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12ظهر تا ساعت 24 روز چهارشنبه 15 مردادماه از مسیر جنوب به شمال این محور ممنوع بوده و همچنین از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز شنبه 18 مردادماه تردد کلیه تریلر ها و کامیون‌ها به استثناء حاملان مواد سوختنی و فاسدشدنی از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر، فیروزکوه ، تهران و بالعکس ممنوع می باشد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، در ادامه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای غیر ضرور- در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز