خبرگزاری کار ایران

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل:

13 حکم قضایی قلع و قمع بنای غیرمجاز در بابل اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۸۵۷

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بابل گفت: 13 حکم قضایی قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز به مساحت 895 مترمربع در این شهرستان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محسن علی‌گل زاده  اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، مرداد ماه امسال 13 مورد حکم جدید قضایی قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز در زمین های کشاورزی منطقه بابلکنار این شهرستان اجرایی شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل تصریح کرد: با اجرای این احکام، 895 مترمربع زمین های کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

وی در ادامه با بیان اینکه تولید پایدار در بخش کشاورزی در حفظ منابع است، اظهار کرد: با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی که منابع تامین کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید کند طبق قانون حفظ کاربری برخورد خواهد شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل با بیان اینکه گشت حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد فعالیت های بخش کشاورزی شهرستان است، تاکید کرد: مالکین اراضی زراعی و باغی قبل از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی خود برای دریافت مشاوره و مجوز به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز