خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

انهدام باند سرقت از منازل ییلاقی در آمل

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۴۴۱

فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند سرقت از ویلا و منازل خالی از سکنه در شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و ویلاهای خالی از سکنه در مناطق دوردست شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این مأموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند 3 نفره سرقت، اهل و ساکن یکی از استان‌های مرکزی کشور شدند.

سردار میرزایی، تصریح کرد: مأموران با هماهنگی قضائی متهمان به سرقت را که در سال‌های گذشته نیز اقدام به سرقت منازل و ویلاهای خالی از سکنه در مناطق ییلاقی و دوردست می‌کردند، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های پلیس تاکنون به 44 فقره سرقت در شهرستان آمل اعتراف کردند.

وی بابیان این‌که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند به مالکان منازل و ویلاها در سطح استان، توصیه کرد: ضمن تجهیز ساختمان خود به حفاظ‌های امنیتی و دستگاه‌های هشداردهنده به هشدارهای پلیس در مورد پیشگیری از سرقت توجه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز