خبرگزاری کار ایران

رییس انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران:

حمایت از تولید در سال جهش تولید فقط شعار است/وضعیت معیشتی کارگران ساختمانی اسفبار است

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۳۱۲

سید هادی ساداتی گفت: اگر فرامین رهبر معظم انقلاب در بحث جهش تولید محقق می شد، امروز شاهد این همه نابسامانی در اقتصاد کشور نبودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید هادی ساداتی،رییس انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران گفت: دولت محترم و معاون اول رییس جمهوری ابتدای کار چنان از شیب ملایم افزایش قیمت ها سخن گفتند که فکر می کردیم تاثیری بر زندگی مردم نخواهد داشت و در عمل دیدیم که هیچ تدبیری اندیشیده نشده و در یک شب بنزین لیتری 3000 تومان می شود و دیگر کالاها که امروز به ساعت بالا و پایین می شوند!

این فعال کارگری گفت: سازمان هایی به نام بازرسی کل کشور و حمایت از مصرف کنندگان داریم؛ وظیفه آنها چیست؟

او می گوید: از ماهیت سازمان بازرسی کل کشور چیزی نمی دانیم اما بهتر است که به جای سازمان حمایت از مصرف کننده نام سازمان حمایت از افزایش قیمت ها و سازمان بی مصرف را به کار ببریم.

سید هادی ساداتی با بیان این که حمایت از تولید در سال جهش تولید؛ فقط شعار است،افزود: دولت اول تورم و گرانی را مهار کند؛ حمایت از تولید و تلاش برای جهش تولید، پیشکش!

وی گفت:روزگار بر کارگران شریف به خصوص کارگران ساختمانی دشوار و طاقت فرساست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز