خبرگزاری کار ایران

رئیس‌کل دادگستری مازندران تشرح کرد:

جزئیات پرونده اختلاس شورای شهر و آرامستان ساری/ 10 نفر دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۲۸۸

رئیس‌کل دادگستری مازندران ضمن تائید خبر دستگیری 2 عضو شورای شهر ساری آن را مرتبط با پرونده اختلاس و تضییع حقوق عمومی در شهرداری ساری دانست.

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری کل استان مازندران حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری گفت : پرونده اختلاس و تضییع حقوق عمومی شهرداری ساری با همکاری دادستانی مرکز استان و اداره کل اطلاعات استان در حال تکمیل شدن است و به لحاظ گستردگی ابعاد آن تاکنون 8 نفر از مدیران سابق و فعلی شهرداری به علاوه ۲ تن از اعضای اصلی شورای شهر ساری دستگیر شدند.

رئیس‌ کل دادگستری استان مازندران با بیان اینکه هم‌زمان شرایط برای برگزاری دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم مفسدان اقتصادی استان مازندران در ساری در حال فراهم شدن است، بیان داشت: اگر این پرونده در این دادگاه  ویژه موردبررسی قرار بگیرد طبق دستورالعمل جدید قوه قضائیه در انتشار اسامی ، برگزاری علنی و در نهایت رسانه‌ای شدن محتوای جلسه مانعی وجود ندارد.

رئیس‌کل دادگستری مازندران همچنین در پاسخ به پرسشی درباره دستگیری مدیر آرامستان شهرداری ساری نیز گفت: مدیر این سازمان با همکاری ضابطین خاص مراجع قضایی به اتهام تسهیل مال از طریق نامشروع وگران فروشی قبر، نبش قبر و تخلفات مالی در آرامستان دستگیر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز