خبرگزاری کار ایران

تا ۱۵ مرداد ؛

ثبت‌نام تسهیلات کرونا مراکز فرهنگی مازندران تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۲۷۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: مهلت ثبت‌نام تسهیلات کرونا برای مراکز فرهنگی هنری مازندران تا ۱۵ مرداد تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، عباس زارع در تشریح این خبر اظهار کرد: شاغلان و مراکز فرهنگی بدون بیمه در مازندران می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی کارا برای ثبت‌نام تسهیلات کرونا اقدام کنند.

وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارسال پیامک اطلاع‌رسانی و دعوت از متقاضیان مشمول دریافت تسهیلات را از روز پنجشنبه ۱۲ تیرماه آغاز کرده است و متقاضیان مشمول می‌توانند تا ۱۵ مردادماه، با مراجعه به سامانه کارا برای تسهیلات کرونا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir ثبت‌نام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: از صاحبان کسب‌وکارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای دارای مجوز از فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای کد تأمین اجتماعی که تاکنون موفق به ثبت تقاضای دریافت تسهیلات کرونایی در سامانه کارا نشدند، درخواست می‌شود تا تاریخ یادشده نسبت به ثبت تقاضای خود در بخش بنگاه‌های رسمی در این سامانه به آدرس https://kara.mcls.gov.ir اقدام کنند.

زارع افزود: طبق اعلام رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متقاضیانی که دارای سابقه فعالیت‌های هنری بوده و یا خبرنگارانی که فعال، اما فاقد بیمه هستند نیز به بخش متقاضیان فاقد بیمه در سایت کارا مراجعه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد: فعالان هنری یا رسانه‌ای که دارای مجوز فعالیت هنری یا رسانه‌ای از فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، اما خودشان نسبت به امر بیمه اقدام کرده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به بخش متقاضیان خویش‌فرمایی تا مهلت یادشده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز