خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران:

فروش کارخانه از دستور کار بانک ملی خارج شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۱۶۲

مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت:فروش کارخانه به‌صورت مزایده از دستور کار بانک ملی خارج و قرار شد شرکت از طریق بورس واگذار گردد .

به گزارش خبرنگار ایلنا،مصطفی سعیدی،مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در  نشست با مسئولین دانشگاه علمی و کاربردی استان در ساری گفت: با توجه به امکانات شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به‌عنوان یک مجموعه مولّد، هدف از این جلسه این است که دانشگاه علمی و کاربردی صنایع چوب و کاغذ را به‌عنوان پایلوت قرار دهیم و با استفاده از تمام ظرفیت مجموعه به یک راهبری در این زمینه برسیم. 

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مهارت‌آموزی اشاره کرد و گفت: فلسفه وجودی دانشگاه علمی و کاربردی نیز همین مهارت‌آموزی است و قصد داریم شرایطی فراهم کنیم که نیروهای همه سازمان‌ها و افراد مختلف با کسب مهارت لازم به کار ورود کنند کمااین‌که  بسیاری از افرادی‌که از این مجموعه منفک شدند در حال حاضر به‌عنوان نیروی مولّد در کارخانجات مختلف ، در سطح کشور مشغول به خدمت هستند که ضروری است به فکر جایگزین های مناسب برای این دوستان باشیم.

سعیدی در ادامه خاطرنشان کرد: هزینه آموزش‌های تخصصی بسیار بالا است و شاید بسیاری از سازمان‌ها، بخش خصوصی و کسانی‌که تمایل دارند نیز نمی‌توانند سراغ این آموزش‌ها بروند و ما می‌توانیم این دوره‌ها را طراحی کنیم و خود ما در مجموعه ملاک ارتقای گروه را طی کردن این دوره‌ها گذاشتیم.

سعیدی در ادامه به رفع خطر ورشکستگی و خروج شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از ماده 141 اشاره کرد و گفت: از اعضای هیات مدیره، دولت و استاندار مازندران ، مدیر عامل بانک ملی کشور و مدیر عامل شرکت طرح و توسعه آینده پویا قدردانی می‌کنم که پس از سال‌ها، می‌توانیم به تولید و حتی صادرات تمرکز کنیم و می‌خواهم به همه این وعده را بدهم که  فروش کارخانه به‌صورت مزایده از دستور کار بانک ملی خارج و قرار شد شرکت از طریق بورس واگذار گردد . 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز