خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران:

اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران اعمال می شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۸۱۴

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت ترافیکی پایان هفته، در جاده‌های مازندران اعمال می شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی گفت: در حال حاضر ترافیک در راه‌های استان پرحجم و روان است؛ اما برای عصر امروز پیش‌بینی می‌شود بر حجم ترافیک افزوده شود و شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین بخصوص در جاده هراز و کندوان خواهیم بود.

وی افزود: به مناسبت عید قربان محدودیت های ترافیکی هم از ظهر امروز چهارشنبه تا پایان هفته در جاده های ارتباطی استان اعمال خواهد شد. 

رئیس پلیس راه مازندران گفت: کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه و ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۹ و ۱۰ مرداد ماه از محور هراز ممنوع است.

قدمی افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا۲۲ روز جمعه ۱۰ مرداد ماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ امروز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت۱۵ روز جمعه ۱۰ مرداد از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز