خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ابزار رسانه باید در مسیر انقلاب و ارزش‌های اسلامی به‌کارگیری شود/ رسانه از بازی کردن در زمین دشمن پرهیز کند

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۵۱۴

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه امروز دشمنان و استکبار جهانی نسبت به موجودیت و کیان خود احساس خطر می‌کنند و با تمام توان برابر ما ایستادند، گفت: در چنین فضایی ابزار رسانه باید در مسیر انقلاب و ارزش‌های اسلامی به‌کارگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر امروز در نشست صمیمی با اصحاب و مدیران رسانه استان نقش افکار عمومی را به عنوان قوی‌ترین کانون قدرت بسیار مشهود دانست و گفت: وجود رسانه فقط اختصاص به زمان ما ندارد و پیامبر گرامی اسلام یک رسانه بوده و شبکه گسترده رسانه‌ای را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه بُعد حقوقی رسانه بسیار مهم است زیرا افکار عمومی کانون قدرت و اقتدار است و نقش برجسته ‌ای در جامعه دارد، افزود: البته رسانه باید زمین بازی خود را تعریف کند و از بازی کردن در زمین دشمن پرهیز کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حق مردم است که از مسائل پیرامون خود مطلع شوند و مسئولان نیز موظف به گزارش کاردکردها و خدمات به مردم هستند رسانه‌ها در انتقال درست این گزارشات به مردم نقش مهمی دارند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی صدها شهید تقدیم انقلاب کرد و ۴۰ سال پرچمدار یک نهضت ملی، منطقه‌ای و جهانی شده است و امروز دشمنان و استکبار جهانی نسبت به موجودیت و کیان خود احساس خطر می‌کنند و با تمام توان برابر ما ایستادند.

آیت الله لایینی ادامه داد: در چنین فضایی ابزار رسانه باید در مسیر انقلاب و ارزش‌های اسلامی به‌کارگیری شود البته مردم هم باید سواد رسانه‌ای بهتری داشته باشند و استفاده از رسانه‌ها نیازمند آموزش‌های خاصی است و رسانه‌ها نیز برای ارتقای سطح سواد رسانه‌ای مردم برنامه ریزی کند.

وی افزود: همین رسانه‌ها افراد خوبی به جامعه معرفی کردند و همین رسانه مخاطرات جدی را برای جامعه هم ایجاد می‌کنند و مطالب نادرست، شایعات و اکاذیب در همین فضای رسانه‌ها موجود است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه رسانه‌ها باید احساس مسئولیت داشته باشند، گفت: اگر رسانه به‌درستی استفاده شود بهترین دستاوردها را هم به‌همراه دارد.

وی تصریح کرد: گرچه ابزار و تجهیزات رسانه‌ای ما مقابل دشمن قابل مقایسه نیست و برخی به بهانه کمبود مسائل مالی و مادی یکی پس از دیگری در حال تعطیلی است.

آیت الله لایینی خاطرنشان کرد: در عرصه رسانه و جنگ رسانه‌ای نیازمند سردار سلیمانی‌ها هستیم که اسوه و آموزگار مقاومت باشند و به مردم درس مقاومت در مقابل دستاوردها ی نادرست رسانه‌ها و رسانه‌های دشمن دهند، افزود: باید دستاوردهای انقلاب را به مردم تبیین کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز