خبرگزاری کار ایران

هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد:

هوای مازندران تا اواسط هفته نسبتا گرم و شرجی است

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۷۳۲

هوای مازندران تا اواسط هفته گرم و شرجی و در ساعات بعدازظهر همراه با رگبار پراکنده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: هوای استان امروز و فردا در مقایسه با دیروز دو تا سه درجه گرمتر می‌شود.

وی افزود: در این مدت در ارتفاعات و دامنه‌های کوهستانی مازندران رگبار باران و رعد و برق و در مناطق پایین دست بارش‌های رگباری خفیف خواهیم داشت.

احمد اسدی با بیان اینکه افزایش رطوبت و پدیده شرجی هوا از امروز تا پایان هفته در مازندران ادامه دارد، گفت: وضعیت جوی استان از دوشنبه شب تا پایان هفته بصورت نسبی دمای هوا کاهش خواهد یافت و هوای خنک‌تر می‌شود.

وی افزود: بیشینه دما در این روز در شهرهای غربی استان بین 28 تا 31 و در شهرهای مرکزی و شرقی بین 31 تا 34 درجه خواهد بود. در این مدت در دامنه‌های کوهستانی، ارتفاعات، مناطق جلگه‌ای و دشت رعد و برق و رگبار باران خواهیم داشت .

اسدی ادامه داد: آسمان استان در روز سه شنبه هفتم مرداد نیمه ابری گاهی ابری همراه با رعد و برق پراکنده، کاهش نسبی دما و وزش باد خواهد بود بیشینه دما در این روز در شهرهای غربی بین 26 تا 29 رجه و در شهرهای مرکزی و شرقی بین 29 تا 32 درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی افزود: طی شبانه روز گذشته بیشترین میزان بارندگی مربوط به ارتفاعات چالوس با 8 میلیمتر بوده است و دیروز هم دشت ناز ساری با 33 درجه سانتیگراد و بلده نور هم صبح امروز با 14 درجه سانتیگراد گرمترین و خنک ترین نقاط استان بوده اند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز